perjantai 14. toukokuuta 2010

Työtä tehty, työtä jäljellä

7 kommenttia:

Anonyymi kirjoitti...

Hyvältä näyttää!

Anonyymi kirjoitti...

Haljennut sylinteri ei niin hyvältä näytä.

Anonyymi kirjoitti...

Millä tuollainen halkeama korjataan?
Eikai nuo ole pääkoneen sylinterit?? Mikä osa on kyseessä?

Jari kirjoitti...

Tuo näyttää niin isolta halkeamalta, ettei sitä enää voi korjata. Taitaa olla pojilla alan vaihto edessä..

Anonyymi kirjoitti...

Ei hätiä!
Pajalle, rälläkällä halkeamaa auki avaamaan. Uuniin ja n.300 astetta lämpöä ja eikun hitsiä saumaan.
Ei tuon korjaaminen nykyään ole mikään vaikea juttu.
Työtä, työtä, sitähän se laivanvarustajan onni on.

Pikku-Kalle kirjoitti...

Certanium 889-SP:llä hitsi pintaan ja avot!! Menee myös lämmittämäti. Nimimerkillä vielä pahempiakin on korjattu!!

Anonyymi kirjoitti...

Ei ole pääkone vaan mäntäpumpun (keskipakopumpun) lohko, jossa luistikaappissa on pienihalkeama.

Korjausvaihtoehtoja on kartoitettu:

- Hitsi/juotos
- Putkitus
- Kokonaan uuden pumpun hankkiminen

Täällä ilmoitellaan sitten kun on tietoa miten edetään.